פרויקטור מירון: "לא הייתה הנחייה ספציפית של ראה"מ"

    אסתי פלד No Comments on פרויקטור מירון: "לא הייתה הנחייה ספציפית של ראה"מ"

    אסון הילולת הרשב"י במירון: פרויקטור מירון תת אלוף במילואים צביקי טסלר מתייחס הערב לדבריו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בוועדת החקירה באשר לאחריות על פיקוח פעילות המשרדים השונים: "במשך שנים רבות לא היו הנחיות ספציפיות של ראש הממשלה שלא בוצעו, מי שעומד בראש צריך לפקח"

    צילום: דוד כהן/פלאש90
    9:30
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בלינקן להרצוג: "הסיבה היחידה שאין עסקה היא בגלל חמאס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרויקטור מירון, צביקי טסלר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": לא שמעתי האופן ישיר את דברי נתניהו ויהיה קשה להתייחס באופן נקודתי, אבל בוודאי שזה אירוע מורכב יש בו הרבה גורמים שחלק מתפקידיהם חופפים אבל אף על פי כן משרדי המדינה עוקבים ויכולים לנהל את זה בצורה טובה"

    "אני לא חושב שהשנה ראינו חסר בתכלול, השנה זה היה אני אבל זה בדיוק מנגנון ביצוע. אני מנסה להגיד שגם אם יש מערכת מורכבת, ברגע שיש מישהו בראשה הוא צריך ליצר את המנגנונים. בוודאי שחלק מההכנות בארגון, מוטל על האחראי ומנהלת המקומות הקדושים. זה בוודאי עניינה של הממשלה לוודא שההחלטות שלה מקוימות, אני גם לא חושב שלא יושמו הנחיות של נתניהו

    הפרויקטור הדגיש וציין מפורשות: "לא הייתה הנחיה ספציפית של ראש הממשלה שלא בוצעה, וזה במשך שנים רבות. תמיד ההילולא של הרשב"י היה נחשב אירוע מסוכן בקרב הציבור. ניצב שמעון לביא, ראה באירוע האחרון סגירת מעגל. לא חושב שיש בעיה בתיאום אבל כל אחד מהגופים יש לו סמכות על פי חוק – וגם אני שעומד בראש הגוף המנהל לא יכול לאכוף דברים שבסמכותם החוקית".



    0 תגובות